Livrare și retur – Syggy.ro

Livrarea se face in 24- 48 ore de la procesarea comenzii.

DISCLAIMER:

Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologica în care au fost înregistrate în baza de date si se vor procesa doar in urmatoarele doua zile lucratoare (de luni pana vineri, cu exceptia Sarbatorilor nationale). Pentru comenzile inregistrate in weekend-uri sau cu ocazia Sarbatorilor legale, ne rezervăm dreptul de a livra comenzile cu întârziere. Din pacate, in anumite perioada ale anului, livrarile pot suferi intarzieri datorita conditiilor meteorologice.

Mențiuni legale

Produsele comandate pe www.syggy.ro sunt livrate doar prin curierat rapid. În momentul expedierii coletului, Utilizatorul va fi înștiințat despre starea comenzii prin e-mail/SMS și la telefon pentru a-i fi indicat intervalul de livrare. În situația în care curierul nu reușește să contacteze clientul, acesta va recurge la încă 2 avizări succesive, iar coletul va fi păstrat doar 5 zile lucrătoare de la prima avizare.

În situația în care coletul nu va fi predat din cauza refuzului de primire sau de plată a coletului sau din imposibilitatea contactării Utilizatorului, Melsygio SRL va anula comanda și îi va restricționa accesul pentru comenzi ulterioare și/sau la anumite modalități de plată. În acest caz, Utilizatorul va trebui să achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat (stabilit de firma de curierat) prin transfer bancar. La următoarea comandă, plata produsului și a transportului se va putea efectua numai în avans, prin: plata online prin card bancar sau prin transfer (ordin de plată).

Caracteristici obligatorii ale produselor livrate

  • Ulterior livrării produsului, Utilizatorul poate solicita printr-un e-mail la adresa [email protected] instrucțiuni suplimentare de utilizare ale produsului, dacă le consideră necesare.
  • La primirea coletului, clientul trebuie să verifice integritatea benzii adezive și a coletului.
  • Destinatarul are dreptul să refuze sau să nu plătească contravaloarea coletului dacă sesizează urme de deteriorare și/sau violare a acestuia (colet desigilat, deformat, rupt, umed sau cu urme de umezeală etc.)
  • Orice problemă privind integritatea coletului se va face în scris, pe AWB sau printr-un proces verbal de constatare, care se va încheia împreună cu agentul. Mențiune: Doar în astfel de cazuri se poate refuza primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate în considerare.
  • În termen de 24 de ore din momentul livrării produsului, clientul se obligă să sesizeze în scris către Melsygio SRL, la adresa de email [email protected], lipsa oricărei caracteristici obligatorii dintre cele anterior menționate. MENȚIUNE: Lipsa oricărei sesizării reprezintă acordul ferm al Utilizatorului că produsul a fost livrat corespunzător.

ATENȚIE! În cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea plății prin transfer bancar, termenul de livrare se calculează de la momentul în care este confirmată încasarea contravalorii comenzii în contul Melsygio SRL